Monday, September 28, 2009

Spek yang Rosak....



Alahai....pagi-pagi ni pun dah tercari-cari spek sebab aku ni rabun orangnya....tpi tak la rabun sangat....sebab bangun tdo mesti mencari-cari spek bagi memuka mata aku ni.....ermmmm.....hari ni spek aku rosak lak....nasib baik tak patah pulak....mahal spek tu...hadiah daripada my sister masa dia datang ke Malaysia ni....dia dok kat oversea area Kesatuan Eropah (EU).....

Hari nak plan g hantar spek tu kat kedai cermin mata area bukit bintang or times square...tpi tak tau lg....klu ada orang yang menemankan ok juga....ni selalunya sorang-sorang g KL ni arr....balik KL mesti penat sampai umah....dah la banyak kerja nak kena buat...biasa la student....jangan ingat student relax tau....student pun busy juga....Nak juga hantar spek tu.....ye la....abis tu aku nak pakai apa klu xda spek tu....spek lama tu power dia kuat...lepas tu ada pecah bahagian kaca....kecil la tu.....Rabun tetap rabun ok....rabun ni bukan rabun ayam yea....ni rabun orang belajar....nak pakai contactline pun tak la berapa renti sangat....tak suka la....kasih aku lupa nak buka lepas tu nak masukkan air ubat mata la....nak masukkan tu ler paling lama.....

Semalam tdo lewat sebab tak tau nak buat apa....apa lagi....g membaca la....baca jurnal....english,malay,english,malay,english,malay,english........bla bla bla.......alahai penat punya pasal.....benci betul la....bunyi alarm umah kedai sebelah bsn ngan toto tu berbunyi....selalu ja berbunyi...bengong betul la...apa la pasang alarm macam tu.....tak de sape pun yang mencuri....pencemaran ja.....eeeee...geram.....klu boleh aku nak bom kedai tu.....pasang la alarm yang mahal sikit....ni tak alarm yang murah....macam itik angsa yang lapar....apa lagi aku sumpah seranah la kedai tu....orang tengah tdo la tgok buat keja la....tak dia ingat ker?.....lgpun kedai tu kat area selalu orang lalu lalang sebelah kedai mamak 23jam tu arrr.....ermmmmmm.....apa dah jadi ni arr.....makin moden macam ni pun tak pandai nak guna benda yang canggih.....ello come on la Malaysia....

Yang paling best pagi ni....tiada kelas kol 8.30am-10.30am.....hehehehe....lecturer ni dia cakap pening sakit kepala....baru nak melangkah keluar tdi....dengar masej berbunyi....hahahaha....ketua kelas la hantar tu....aku ingat dia yang sakit tu....aku kol la dia balik....Vanakam (Selamat Pagi...), ello sis....sape yang sakit ni....u atau en.F yang sakit?....Hayooooo....jeff, sebenarnya en.F yang sakit dia tak sihat...so tak de kelas la hari ni....Huh! bagus la...dah la i ni bangun lewat baru nak keluar umh ni....Ok la sis....Thanks ur info....Bye!.....apa lagi aku rebah balik kat tilam la.....hahahahaha

Teringat lak my sayang....hehehe....dia ada meeting hari ni....so kena la turun awal g HQ kat KL.....Semalam call dia ....hehehe...angkat rupanya....biasanya tak angkat sebab busy.....hehehehe :P....happy la...dengan mengatur tutur dan pertanyaan yang manja .....so aku kena cermat la sikit....sebab aku tau perangai dia ni arr.....sampai Klimiks tu...ada la selit sikit pasal apa yang aku belajar....dia cerita la pasal tu...aku tertarik la apa yang dia cerita tu...so aku bantah dan cuba repair info yang dia cakap tu arr....tpi aku cepat elak la drp aku terus cakap dan gaduh...tak pe....klu aku free nanti aku terangkan apa benda tu....sebab benda tu sangat penting dalam sesebuah syarikat, firma dan organisasi.....

Dah la ni....panjang sangat.....klu panjang pulak bosan lak nak baca kan....baik cikit-cikit dulu lama-lama jadi bukit....hehehe....k la.....

Salam

No comments: