Sunday, September 27, 2009

Cuti dah abis.....

Hai.....esok dah masuk kuliah dah...ni aku paling tak suka ni arrr...hari-hari menuju bilik kuliah tgok bilik kuliah yang amat sangat tidak selesa....satu hal lagi ni lecturer ni arr prensetition not interesting tu la sebabnya aku kadang-kadang tak faham apa yang dia ajar.....kena la faham pelajar ni pun busy gak nak buat kerja tugasan lecturer lain....at least pun bagi la penunjuk arah yang betul jangan bagi hantam ja masa mengajar tu arrr....

Aku sometimes meluap betul la bila melihat apa yang diajar....mmg tak faham dan tidak menarik...nama ja lecturer tapi kena la ajar dengan beretika....etika tu perlu la tunjuk sifat moral yang berpiawaian dalam pengajaran dan pembelajaran dalam kelas....bagi sikit aktiviti menarik minat pelajar....ni tak aktiviti biasa ja dibuat....mana tak bosannya....asyik-asyik buat latihan yang sama....yang dah faham tu mmg la....klu yang tak faham dan buat bertubi kali membuatnya bukan kah itu dah mmbuang masa dah arrr......zaman sekarang ni peredaran masa amat pantas.....sape yang lambat dia akan berada di belakang....sape yang cepat dia tahu segalanya....macam buat kajian....siapa yang berjaya menemui bukti signifikan kajian dia la top dan dapat mencipta nama.....alahai.....dunia ni ada banyak cabaran....

Hari ni aku tak buat apa-apa pun dan tak kuar pun dari umah....dok umah ja....dalam bilik sorang....klu bosan tgok movie je la....tgok movie yang baru....hahahaha.....tak payah nak g pawagan tu arrr....buang duit ja....klu nak tgok movie yg ditayangkan di pawagan internet dah ada dah...hehehhe.....tak sia-sia ada internet kan....hari bangun pagi aku tetiba nangis lak...teringatkan dia....aduihaiiiii.....aku sayang dia giler klu boleh tak nak jauh dari dia.....dia buat aku selalu happy tpi aku suka nak bermanja dan tunjuk muka comel aku ni walaupun muka ni berjerawat....hahahaha....lantak la...hak aku sape nak paksa....tpi aku ada batasnya...hari ni chat je kerja....jurnal nak dirumuskan tu entah apa la aku nak merepek terangkan....aku ni buat la faham ja la...nak tau....aku ni bukan ambik bidang sumber manusia....tpi aku ni ambil lak jurnal sumber manusia ni....aku sebenarnya dalam bidang kewangan sepatutnya rumus tentang jurnal kewangan....ala....tak kesah la....tak salah pun aku rasa....sekurang-kurangnya aku tahu gak sumber manusia ni....at least pun aku tahu dan aku leh jawab apa pun dalam bidag sumber manusia jika ada yang tertanya tentangnya.....hahahaha....

Weiiiiiiiii.......aku rindu dia la....aku nak call dia takut dia tak angkat pulak....klu sms lak dia tak balas....apa dia ni tak de kredit ker dalam hp dia tu???.....tak pe la....dia selalu busy nak target sales dia tu arrr....aku sokong la....bagi dia tips sikit macam mana nak target sales dalam urusan perniagaan ni....dia pun terima la...menarik juga idea aku....aku pun hantam ja la....hahahahaha......paling best tu...dia peluk aku ngan kuat....aku rasa tak nak lepaskan la....biasa la klu bab bercinta ni la paling menarik dan paling memedihkan....hehehe....suka wat panjang kan?....tak pe la....sekurang-kurangnya dapat juga aku melepaskan perasaan aku ni tentang dri aku hari ni....harap hari-hari lain aku bergiat aktif menulis topik-topik yang menarik....hehehe

salam semua,
jeff

No comments: